DSG_Mechatronic_1

DSG-VERSNELLINGSBAK REPARATIE – ZEER SCHERP GEPRIJSD!

Hét brein en hart van de DSG-versnellingsbak. De mechatronic zorgt ervoor dat de automaat correct functioneert, wanneer deze van versnelling wisselt en het bedienen van de koppelingen.

WAT ZIJN VEEL VOORKOMENDE DSG MECHATRONIC PROBLEMEN?

  • De automaat schakelt niet goed bij hoge toeren.
  • De auto trilt en rijdt schokkend bij het aangrijpen van de koppeling of bij het overschakelen.
  • U kunt de DSG-automaat slecht in de achteruit schakelen.
  • Bij het overschakelen is er slip te zien bij het toerental.
  • U kunt niet meer schakelen
  • De automaatbak schakelt slecht en schokt bij het opschakelen naar een andere versnelling.
  • U hoort, wanneer de auto op contact staat, de oliepomp van de mechatronic heel erg lang pompen voor deze op druk is.
  • Uw accu is al kapot geweest en vervangen, en de accu gaat opnieuw leeg. Vaak is er sprake van een inwendige lekkage met drukverlies alg gevolg in de mechatronic. De pomp blijft dan doorpompen met als gevolg een lege accu.

VEEL VOORKOMENDE FOUTCODES BIJ PROBLEMEN MET DE MECHATRONIC:

P1895 – Pressure Drop

P17BF – Leak, Hydraulic pump system overload protection

P189C – Function Restriction due to Insufficient pressure build up

P0841 - Transmission Fluid Pressure Sensor/Switch

P1707 – Interference in mechatronic module mechanical failure

P1604 - Internal Control Module: Output Driver IC Error

P0562 – System voltage to low

P2711 – Unexpected / Implausible mechanical gear

REVISEREN:

Wij reviseren uw mechatronic in eigen beheer! Wij zorgen dat u weer snel en veilig de weg op kunt!

Heeft u verdere vragen over de werking van uw versnellingsbak? Of zijn er andere klachten dan hierboven beschreven? Neem dan telefonisch contact op, of vul het contactformulier hieronder in, we helpen u graag verder.

Wij repareren uw versnellingsbak voor een zeer scherpe prijs! Laat u niet misleiden door de hoge prijzen die ze bij de dealer rekenen.